Bad Day

Har glidit i mina fantastiska pyjamasshorts med Hello Kitty, en stor luvtröja och mysigaste sockarna(gjorda av världens mysigaste mormor) och krupit upp i soffan med en kopp te och en skål keso+kiwi.



Halsen gör vidrigt ont, jag fryser så jag hackar tänder och huvudet väger två ton.
Nej, jag är inte på topp!
Har kämpat mig igenom dagen på jobbet, med ett humör som inte var riktigt lika hurtigt och glatt som vanligt.
Jag avskyr att vara på dåligt humör och ha kort stubin, det är ju inte jag för fem öre!
Även solen har sina fläckar så att säga...
Fick jobba med underbara Elin sista timmarna, det förgyllde min dag något grymt i alla fall ♥

När förskolan var stängd, tackade jag för mig och begav mig hem mot mina föräldrar för att måla lager nummer två på mitt lilla projekt: extreme nyckelskåpsmakeover.
Har förhoppningar om att det ska bli fantastiskt bra, och att skåpet snart kan ta plats i mitt lilla palats på Trädgårdsgatan.


bild lånad från: ljusarum

Fick även avnjuta mammas mat. Åh, vad jag saknar och uppskattar den!
Äter som en hel karl när jag är där, och mamma och pappa blir lika chockade som jag blir själv.
Som grädden på moset tog jag mig en rejäl portion äppelpaj efter den stadiga middagen.
Medans alla andra kämpar för beachen 2011, lär jag få gå under kategorin "strandad val" alternativt "kurvig knubbsäl".

Jag är ett hopplöst fall när det kommer till att hålla mig ifrån sötsaker osv.
Kanske för att jag förut kunde stoppa i mig precis vad som helst och i vilken mängd som helst, utan att gå upp ett endaste gram.

Innan jag skuttade hemåt fick mamsen fotvård av mig, hon som ställer upp i vått och torrt och tänker på alla andra utom sig själv förtjänade verkligen lite uppmärksamhet ( jösses, nu fick jag en tår i ögat!)

Okej, nu har jag babblat på och fått ur mig mina innersta känslor. Grymt djupt, I know!

Ikväll avslutar jag dagen med att se Juno, en härlig film som jag inte sett på jättelänge.
Keep your fingers crossed att jag mår bättre imorgon.


Sweet Dreams


Kommentarer
Postat av: Elin

gulligullan!

2011-02-09 @ 07:01:48
URL: http://eliinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0