Människans bästa vän

Den här dagen har spenderats med min favorithund, (näst efter min egna lilla Ludde såklart) Pula.
Så fort Mathilda hade lämnat mig, var det dags att skutta över till andra sidan gatan och hämta upp Pula.
Jag hade åtagit mig att vara hundvakt, medan Crystal och dom andra brudarna i elitlaget är iväg och spelar Grand prix i Katrineholm.

Vi tog en sväng runt Lindesjön och jag kom fram till att jag inte mår så värst bra.
Tror att en liten feber har drabbat min stackars kropp. Vad trött jag blir!









Efter promenaden har jag inte gjort några vidare ansträngningar idag.
Bara diskat upp lite efter gårdagen, pratat med underbara Ems i telefon, lyssnat på musik och myst med Pula ♥


butterflies




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0