Med rätt att sucka

Suck.Suck.Suck..Suuuuuuuuck!
Jag är agent 006 med rätt att sucka.

Den där sjukdomen som segt har legat och pinat min kropp lite halvhjärtat hela veckan, bröt ut ordentligt inatt.
Hej, svejs nära-döden-upplevelsen!
Okej...så illa var det inte.
Men man känner sig inte så värst kaxig när man ligger och mår så dåligt helt ensam i natten.

Hur som haver barnen kär, är jag nu uttråkad till max efter att ha legat i sängen hela dagen...




...Om man räknar bort mina vändor till kylskåpet och dom två tillfällena det plingade käckt på dörren.
Första gången var det herr Fredrik Jansson, vilket jag förstod direkt när jag hörde plingandet- 3 gångers ivrigt plingande..då är det allt min vän som är i farten!
Han ville mest säga till mig att jag skulle bli frisk, och ifrågasatte varför jag var sjuk egentligen. Vem vet!?
Jag hostade lite på honom till svar, och sen försvann han rätt snabbt.

Andra plingandet kom från min söta mamma, hon var utskickad på ett hedersfyllt uppdrag: att inhandla förnödenheter till sin yngsta dotter.
Med förnödenheter menas såklart:
1.Godis
2.Bananer
3.Bröd
4.Vispgrädde

...ifall ni inte redan visste det.



Har pratat med min underbara vän Sandra i telefon, mina älskade tvillingar mår äntligen lite bättre efter att ha legat i influensan och varit, rent ut sagt: skitdåliga.
Jag fick mig ett gott skratt när jag fick höra dom tjafsa, sådär som bara dom kan igen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0