It's friday

Det är fredag, och jag har kurat ner mig i soffan under ett täcke.
Iklädd mina rosa pyjamasshorts med hello kitty, rosa myströja och en rosa rosett i håret.
Ljusen är tända, godisskålen är fylld och även skålen med ostbågar...och chips.
Det är verkligen inte bra att gå och handla när man är hungrig, så här mycket onyttigheter på samma gång är inte okej!
Dock åkte det bara ner några godisar i mitt gap, och ett fåtal ostbågar. Sen var jag liksom nöjd och belåten.
Jaja, skålarna får väl stå där och se välfyllda ut!




Hade en bra dag på jobbet, fick äntligen jobba med underbara Elin och umgås med mina älsklingsungar ♥
"Emelie, jag vill vara nära dig hela tiden för du luktar så himla gott. Och vet du vilken fröken jag tycker är allra bästast på hela jordklotet? ...DU".

Underbara unge alltså, jag blir helt varm i kroppen!

Efter jobbet skyndade jag hem, ivrig att börja med städningen.
Jag älskar att göra så det blir skinande rent och luktar gott hemma i mitt lilla palats.
Jag får någon sorts lugn i kroppen!
Kan inte förstå folk som alltid har det stökigt, jag skulle må så fruktansvärt dåligt av att bo i en svinstia där det inte var ordning och reda.

I helgen blir det inte så många lugna stunder.
Imorgon åker jag iväg med volleybollbrudarna på bortamatch, jag är fruktansvärd taggad och håller tummarna för att min hälsena inte sätter några käppar i hjulet.
Även söndagen innehåller volleyboll, fast då ska jag coacha mitt lilla volley2000 lag!

The lovely div.2 team!

Nu ska jag luta mig tillbaka, och njuta av att inte ha några måsten just ikväll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0