Anywhere you are, I am near. Anywhere you go, I'll be there

Ibland blir jag så trött på mig själv!
Som idag när jag har sovmorgon och vaknade 8.30 och känner en panik i kroppen att hela dagen har blivit förstörd för allt mitt sovande.
Det är ju inte ens sent, finns folk som sover till 12 utan att känna den minsta paniken i kroppen.
Jag måste bli bättre på att slappna av och göra ingenting, så enkelt är det bara.

Igår var det en sån där fin dag i fina vänners sällskap, och än en gång är det bevisat att vännerna jag har är dom allra bästa ♥

Inledde med att luncha tillsammans med Norge-Johanna på Soleo.

Sen förflyttade vi oss till soldäcket på slottet med jordgubbar och ramlösa i bagaget, livet!












Dagen fortsatte på salong 2 klippare och lite häng med PK, Carro, Sandra och sötaste Bella





I helgen ska PK göra sitt sista dyk, sen är hon en fullfjädrad diver. Ja, jag är stolt som tuppen!








Det blev en heldag helt enkelt, och jag var helt slut när jag var tillbaka i sköna,gröna Lindesberg igen vid 22 tiden!
Mer såna här dagar åt folket!
Dagens minus var väl att jag missade samtalet från Anton när han skulle vara en snäll karl och ringa mig under Linnros spelning på p&l. Surt sa räven!

Nu är suget efter gröt, ägg och kaffe ett faktum.
Ha en toppendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0