Du, jag slänger ner en nyckel ifrån fönstret i köket. Jag bor 4 trappor upp och du är välkommen in.

Var någon som var nyfiken på min lägenhet förut, jag är ju inte den som är den.
Bjuder på lite detaljer i alla fall!
Alla män kommer antagligen fly ifrån mig nu, tjejigheten på min inredning uppnår rätt höga procent...och nej, jag tänker inte ändra den! Jag älskar "puttinuttigt", sött och rosa. Så det så!

Ikväll glider vi in i mitt lilla badrum, så kan vi ta resten bit för bit.
Lär ju ta sin tid att gå igenom mitt palats på hela 47 kvadrat!


Entré, entré, nu glider vi in i damrummet en sväng!



Kakeldekor från Lagerhaus. Innan var det en ugly blå rand. Blått är inte flott...



2 långa halsband+en glasvas= konstverk ala Emelie!



Otroligt tjejigt duschdraperi från hm home.



Kommentarer
Postat av: Bells

Det är när man ser såna här bilder som man tycker det är lite trist att vara sambo. Jag vill också ha såna fina grejer i mitt badrum :(

2011-07-07 @ 21:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0