Fresh&White

Okej, nog för att jag är en virrpanna. Men att tvätta ansiktet med tandkräm är väl ändå att gå till överdrift!?
Det kunde uppenbarligen hända mig i alla fall.
Av någon anledning är jag inte förvånad, det blir jag i princip aldrig när det handlar om mig.

Den här veckan har jag dessutom lyckats klämma stortån i fönstret, vilket resulterade i att jag nu bara har en halv stortånagel. Charmerande...
Jag smetade på snyggt nagellack för att det skulle se lite mer fancy ut i alla fall.

Som grädden på moset har en tumnagel gått av också, jag hatar att ha korta naglar! Känns som man har prinskorvar till fingrar.

Dagens i-landsproblem helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du skriver så sjukt kul och använder så roliga ord. Dina inlägg är verkligen en humörshöjare!

Tänkte peppa dig att blogga lite oftare, du har dina perioder :P



Kram

2011-07-02 @ 00:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0