Himlen är oskyldigt...grå

Sommar i Sverige, ja det må jag säga.
Hade ställt klockan och allt för att jag skulle skutta iväg till gymmet, men när jag vaknade av världens åsk/regnväder och var uppe ur sängen på två röda för att dra ur teven och datorn sa jag till mig själv:
Nej, Emelie Johanna Larsson. Om det är någon dag du har all rätt att krypa ner i din sköna säng igen och dra täcket över huvudet, då är det just idag.
Och med tanke på att jag inte vill säga emot mitt envisa jag, så gick jag lydigt och la mig igen ( efter att jag hade varit ner till tvättstugan och slängt i en tvätt).
Nu kom jag på att det kanske inte är bra att ha igång tvättmaskinen när det åskar?
Eller?
Det är lätt att vara efterklok.



Visst är det konstigt att man ibland har såna där riktiga " Jag-känner-mig-fulast-i-världen-dagar".
Det förstör ju så sjukt mycket!
Känner att jag har en sån dag idag.
Men jag ska försöka vara positiv och försöka rädda situationen med en dusch och andra verktyg!

Ha en grym dag alla fantastiska människor



Kommentarer
Postat av: sandra

du är så fin emelie! :) ha en jättebra fredag :) kramar!

2011-07-22 @ 13:08:24
URL: http://sandraostlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0