I got you with me, the sun behind me

Igår återförenades jag och PK efter en veckas separation, glädje i min själ ♥
Hunden Isolde som är en före detta gathund från exotiskt land och dessutom bara har ett öga var också med.
Underbara jycke!
(Som jag nu misstänker starkt är anledningen till att jag känner mig otroligt förkyld och har andningssvårigheter modellen jobbigare).




Vi myste ner oss i mina nya påslakan och kollade på film, pratade om livet och allt annat mellan himmel och jord.

Vi förstår varandra på ett sätt som är rätt så obeskrivligt.
Vi är sådär synkade så vi till och med får pms på exakt samma dag.
Vi är båda fast i "postit-lappträsket"- allt viktigt som måste göras skrivs upp på såna där lappar.
Vi är båda suckers för gröt, fruktsallad och promenader.

I can go on forever and ever. Vi är otroligt synkade helt enkelt.
Och jag älskar den där damen.


Imorse skuttade vi upp och tog en runda runt sjön. När vi kom hem var vi hungriga som vargar och jag gjorde iordning en brakfrukost med gröt, kaffe, frallor från frosths och diverse tillbehör.

All good things comes to an end, så även mitt häng med PK.
Jag skulle jobba och hon fixa frillan hos vår vän Carro.
Idag hade jag häcken full på konditoriet, och efter var det bara att byta om och dra iväg till Fenix för god mat och umgänge med alla kollegor.
Det var en otroligt lyckad kväll, så ikväll somnar jag med ett leende på läpparna och trånga luftvägar!





Imorgon är det freeeedag!
Efterlängtade, älskade helg.
Var hälsad!

Nej, nu ska jag kura ner mig med älgen Roger och dra på mig min attraktiva sovmask.
Sweet Dreams



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0