Yeah I'm free, free fallin'

Jag vaknade klockan sju imorse och var oförskämt pigg.
Kan bero på att jag var lugn och fin igår och endast var upp till mamsen, pappsen och Ludde och mumsade i mig en fantastisk räkmacka och kollade på "En prinsessas dagbok".




I vilket fall som helst slängde jag på mig lite kläder och cyklade iväg till gymmet.
Fy fabian vad jag blir stolt över mig själv, tänk om jag kan hålla i det här och få tillbaka min vältränade kropp som på något mystiskt sätt har försvunnit helt och hållet!



Nu måste jag sluta leka bloggdrottning, tiden rinner iväg och jag måste hinna duscha och greja innan Mathilda och hennes stackars skadade ben anländer.

Ha en fantastisk dag, det tänker i alla fall jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0