It's a beautiful day

Äntligen har jag fått en ny ansamling med fräknar i mitt face.
Det har varit en fantastisk dag med solsken, massa fika, ett besök i Nora, pyssel i trädgården hos mamsen&pappsen, grillat och sommarkrysset mm, mm.


Fika på Da Capo i Nora

Noraglass, promenad längs strandpromenaden, ett långt samtal, massa skratt och kärlek.
Allt tillsammans med en av mina bästa vänner
Sandra




Efter trippen till Nora var det kläder av, bikini, keps och solglasögon på!
Kepsen åkte på på grund av min kära vän PK, som har skrämt upp mig med att håret kan bli gult om man är ute i solen för mycket. Är det verkligen så!?!


Vinrankorna och buskarna har trimmats, mossa och ogräs har tagits bort med blod,svett och tårar mellan plattorna.
Vilket teamwork vi har haft!

Lovely liljor i rabatten!

Att sitta utomhus och äta grillat med bearnaisesås,färskpotatis och mozzarella och tomater och kolla på den lilla köksteven, det är livskvalité!

Partypinglan inom mig har tillfälligt avlidit, nästa vecka vankas det födelsedagsfest på Strömpis övervåning. Då är jag och dom andra medlemmerna i blonda ligan back on track med sina high heels och dansmoves igen, det lovar jag!


Kommentarer
Postat av: A

Din bikini fångade mitt intresse, vart är den köpt??

2011-07-09 @ 22:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0