CJ returns!

Jag har fått klagomål om mitt icke-existerande bloggande.
Så kan det gå när inte haspen är på, och jag ber så innerligt mycket om ursäkt!
Till mitt försvar kan jag säga att jag har haft mycket att stå i med jobb, och mycket folk som cirkulerat här hemma i mitt palats.
Och att det även har flyttat in en flock med fjärilar i min mage :)

PK och jag har blivit som ler och långhalm. Ibland säger det "klick" helt enkelt. Många sleepovers har det blivit, och ett sånt där sambotecken har uppstått: den kvarlämnade tandborsten!



CJ ♥ PK

Förra helgen var jag och lekte sambo med PK, men på måndagen anlände en mystisk man och kidnappade mig. Dom dagarna blev jag en aning för bortskämd med privatchaufför, egen kock och fina komplimanger!
Det blev himla tomt och trist när han var tvungen att åka hem igen kan jag säga.

En typisk turistbild framför Örebro slott!

Slängde med Carro och PK också


Årets första jordgubbar!


En fantastisk fruktsallad


I lördags gjorde jag min sista lördag på Frosths, nu blir det lite ledigt från alla bakelser och tårtor under sommaren!



Efter jobbet blev det trerätter med Mathilda..och lite godis och chips som grädden på moset.
När kvällen led mot sitt slut, såg vi båda ut att vara höggravida...for real!

Toast skagen, kött, chokladtårta, chips och godis= bebis




Ja, det är faktist mitt mästerverk


Morgonen efter var frosseriet dagen innan glömt, och vi käkade en brakfrukost!

Känns som det blev väldigt matfixerat.
Och det är väl så den bistra sanningen är, jag äter och äter och tränar mindre och mindre!
Men några små turer runt sjön har det blivit i alla fall.

Sara och dom söta kossorna

Nej, nu får det vara nog med update!
Dags att ta hand om tvätten, sen krypa ner i sängen.
Imorgon drar jag iväg till Pennybridge och PK för en helhelg.
Awesome!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0