I'm in Habo bitch!

När jag tänker tillbaka på midsommarhelgen blir jag helt glad i själen!
Bilresan ner med PK som chaufför, jag som kartläsare och dom härliga twinsen som bjöd på både skratt, dans och lite senare en liten girlfight i baksätet.
Vi lyckades med konsten att åka på fel sida av vättern, och fick roa oss med att åka på diverse sega vägar och se Sveriges alla hålor(kändes det som!).
Bristen på toaletter var ett faktum och det resulterade i ett litet besök ute i det fria för mig och Diana.
Dock insåg vi efter en stund att vi satt på någons tomt, vi höll på att skratta ihjäl oss samtidigt som vi blev livrädda att bli upptäckta för vårt lilla brott!




Väl framme i Habo blev vi väl mottagna med kramar och välkomstdrinkar av dom fantastiska karlarna!





Brudsen plus herr Teodorsson













Skönaste bilden- alla kategorier!


Midsommardagen- slagna hjältar



PK levererar i vanlig ordning








Midsommardagsmiddag på piren










"I can be your guitarhero, baby!"








Hej då pojkar!





Vi tackar alla inblandade för världens bästa helg, och habokarlarna för den fantastiska gästfriheten, alla skratt och fina minnen.
Ni är bäst!
Under dom här få dagarna blev vi som en enda stor, härlig familj.
Det är ett faktum.
Tänk om varje dag kunde vara som dom i Habo.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hittade till din blogg, wii! Var bara tvungen att kommentera detta härliga inlägg. Det var jätteroligt att träffa er! Kram Moa (kims tjej) ;)

2011-06-30 @ 12:23:53
URL: http://mmmoas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0