Bullshit

Men jösses snälla, små människor, vart får ni allt ifrån?
Jag skrattade för mig själv när jag såg kommentarerna imorse.
NEJ, jag har inte förstorat läpparna och NEJ jag ska inte förstora brösten.
 

Mina clementiner ska fortsätta vara clementiner ett bra tag till.
Jag blir så fascinerad av alla rykten som cirkulerar, och det faktum att folk suger åt sig, och dessutom tror på allt dom hör.

Tänk om vissa kunde lägga ner lika mycket tid på sig själva, som dom lägger på att snacka skit och bry sig om vad andra har för sig.

Så alla ni som gått och funderat om jag ska skutta runt på gatorna och se ut som en liten Kissie, ni behöver inte oroa er.
Jag kommer fortsätta skutta runt med mina små bröst, naturliga läppar och fladdriga lår.
Precis som vanligt!




Kommentarer
Postat av: Natasha

Bara för att man väljer att göra inlägg i brösten betyder det inte att man ser ut som Kissie. Finns olika typer samt olika storlekar vet du :)

2011-04-03 @ 22:47:39
URL: http://natashaanderlunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0