Shape up!

God morgon världen!
Jag är på ett strålande humör idag, vilket gör mig otroligt lättad.
Har varit nere och på ett uruselt humör flera veckor känns det som.
Trodde jag hade gått och blivit gammal och grå..eller deprimerad!

Just idag har det redan hänt många saker som bidragit till mitt glada humör.
Jag har :
1.  sovmorgon, men vaknade klockan 7 och kände mig pigg och utvilad
2.  tagit en härlig promenad runt lilla Lindesjön i ett strålande väder
3. ätit en smaskig och hälsosam frukost bestående av fiberhavregrynsgröt med krossade linfrön, ett ägg och te

Att jag sedan ska sätta mig på min röda pärla för en härlig cykeltur till jobbet gör det inte värre.
I love sunshine!

Igår när jag kikade runt på lite bloggar snubblade jag över en app som hette "shape up".
När jag klickade in allt jag ätit under dagen, och hur mycket jag rört mig insåg jag att jag äter en aning mer än jag borde ( inte konstigt att mina lår börjat fladdra lite extra på sistone!).
Om appen är ordentlig och något att lita på vet jag inte, men det är grymt kul att lägga in det man äter och se hur mycket man förbränner genom att göra olika saker.
Jag är såld!



Angående erbjudandet jag fått angående min framtid är jag fortfarande en aning förvirrad.
Jag är verkligen jättesugen och känner att det skulle passa mig, samtidigt som jag är grymt osäker och ifrågasätter om jag verkligen kan hålla måttet!
Ska ringa V efter jobbet och höra lite mer vad är det jag skulle ge mig in på om jag nappar!

Ha en fantastisk dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0