Tjohooo!

Hola amigos!
Efter en månad med bloggtorka har jag helt mirakulöst uppstått igen.
Fantastiskt.

Nyduschad och insmord har jag bäddat ner mig i ett hav av rena sängkläder, med min nytvättade rosa pyjamas.
Det är ju nästan så man känner sig lite fräsch.

Nu insåg jag att klockan är grymt lite... ska jag ligga här och jäsa hela kvällen!?
Antagligen...eftersom jag är i karantän tillsammans med min sjukdom :P

Det har inte hänt så mycket i mitt liv som är värt att nämna.
Jag har: jobbat i skolan, på dagis, bokia och Frosths. Tränat, följt min fd. personliga väckarklocka herr Holms i Big brother, fyllt år, festat, spelat volleyboll, slutat följa herr Holms eftersom han lämnade huset och drog till Thailand.
Vilket glammigt liv. Wohooo!
Som ni ser finns inget vettigt att berätta, bjuder på lite bilder istället.
Enjoy!


Romantisk middag med Ems ♥


Efter några glas vin kände vi att Ems borde ha lugg precis som mig, så jag agerade frisör!

Wannabe volleybollspelare, herr Nordblad.

Vaknade upp hos J på min födelsedag

Den fina tårtan som mamsen hade gjort
 
Birthday!


Jobb på Bokia


Frosths

 

   


Underbar promenad runt sjön!

Fy fabian vad jobbigt det här var.
Vi ses om en månad..eller något!







Kommentarer
Postat av: A

Har du förstorat dina läppar?

Sjukt snygga är dom i alla fall.

2011-03-11 @ 22:21:58
Postat av: E

Så du "träffar" också herr Andersson i Nora;) Han har fullt upp!

2011-03-11 @ 23:03:05
Postat av: ...

är det sant att du ska förstora brösten?

har hört att du har sprutat in nå skit i läpparna.

trodde verkligen inte det om dig.

2011-03-12 @ 14:11:39
Postat av: Johannas ordsamling

det är så moget dessutom, att såna här kommentarer är anonyma skribenter... Jisses!



Du är grym och snygg som du är Emlan <3

2011-03-12 @ 19:51:06
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0