And I say to myself , what a wonderful world

Middag hos mamma och pappa, lite mys med världens bästa Ludde, en promenad runt sjön och slutligen lite besök av Malin.

Att kunna ta promenader där omgivningen ser ut på det här viset är något jag älskar!










Det här har varit en bra kväll, med otroligt bra människor.
Imorgon ska jag jobba, kan bli rätt mycket att göra med tanke på att det är crusing i min lilla stad.

Dom sänder en konsert från Madison square garden med Lady Gaga.
Hon är fascinerande, skrämmande, otroligt musikalisk och stundtals lite småäcklig!
Mystisk människa, men väldigt begåvad och speciell.
Och jag tror jag gillar det.

Nu tackar jag för mig.
Sweet Dreams!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina kort! :) Till och med så att jag blir att längta tillbaks till Linde.

2011-05-15 @ 22:11:19
URL: http://emerel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0