Can you hear him whistling, a little tune. It's about him trying to catch the moon.

Fullmåne inatt, det resulterade i att jag först hade universums problem att somna.


Och sedan när jag väl gjorde det hände det bara en massa knas!
Jag skulle uppträda i kyrkan med "highway man", men när jag skulle skrida till verket satte prästen stopp för mig bara för han tyckte att jag hade för mycket bronzing powder på benen.
Ja, helt seriöst. Och det var den där varianten med snyggt glitter.
Så mina ben såg ut som två rejäla negressben med massa häftigt glitter på!




Har varit vissa förfrågningar om att jag ska visa upp lite mer outfits, och jag är ju inte den som är den.
Dagens kommer från hm home och är en sån där one size fits all variant.
För 249:- blir den din.
Själv har jag den i både vitt och ljusrosa.




Mitt hälsotillstånd skulle jag vilja beskriva som febrig och extremt uttråkad.
Att jag dessutom ska vara hemma minst en dag till gör mig en aning gråtfärdig.
Dessutom har jag slut på ägg, vilket i min värld är Katastrof med stort K.
Tur att min mamma är så söt och kommer med leverans med nödvändigheter efter att hon har slutat!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och tråka vidare, jag lär väl återvända inom en riktigt snar framtid eftersom det här är min enda sysselsättning för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Din blivande man

Hahahaha!!! Fööööör skön tjej!

2011-05-17 @ 18:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0