Confession

Nej, jag kom inte iväg till gymmet imorse.
Men hör här, jag har en otroligt bra anledning: det är faktist fredagen den trettonde idag.
Det skulle vara otroligt dumdristigt att ge sig iväg till ett gym med massa farliga maskiner en dag som denna, det är inte värt att offra sitt liv för att få en het body.

Jag har ägnat mig åt mindre farliga grejer istället, fixat lite med tvätten, diskat och ätit på tok för mycket frukost.
Så nu sitter jag här som en stor klump och mår illa!

Tre timmars arbetsdag idag alltså, känns ju nästan för bra för att vara sant.
Nu ska jag dra på mig lite kläder, borsta gaddarna och sen tar jag röda faran till jobbet.

PUSS!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0