She had a bad day

Idag har det inte varit någon bra dag, jag lägger mycket skuld på vädret...och att jag försov mig imorse så jag inte hann duscha innan jag skulle till jobbet.
Hatar att känna mig ofräsch och ugly.
Så vi kan väl säga att allt gick åt pipsvängen från start idag!
Som kronan på verket känns det som en liten sjukdom ligger på lur i min stackars kropp.
Jag är jättetrött, har värk i kroppen, ont i öronen och hostar på nätterna.
Avskyr att inte vara på topp och vara den där grymma fröken Larsson som jag vet att jag kan vara, ungarna tyckte säkert inte jag var rolig för fem öre idag.
Jag ska gottgöra dom imorgon!

Kul att jag bloggar bara för att klaga en massa, men that's what this blog are for...i alla fall just nu!

Åt en gourmetmiddag i form av klyftpotatis, zuccini och en egenkomponerad sås såhär på kvällskvisten.
Allt för att pigga upp min bistra, frusna själ en aning!
Jag vet, mina matlagningsförsök är en aning udda. Men det var det här jag var sugen på, och eftersom det är jag som är basen här på Trädgårdsgatan så var det bara att skrida till verket!


Jamie Oliver, släng dig i väggen!

Imorgon kommer det bli en bra dag, för det har jag bestämt...så det så!

Nu ska jag inta sängläge med lagets maskot, älgen Roger.
Vilket förstklassigt sovsällskap alltså!

Männen i mitt liv...

Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0