That's what friends are for

Dagens guldstjärna går till Elin PK.
Hon gjorde just min dag med sitt fina vykort från Barcelona.
Innan hon drog iväg fick hon i uppdrag att leta upp det fulaste vykortet hon kunde hitta, pränta ner några rader och skicka iväg det till mig.
Idag anlände det, och jag garvade när jag fick se kvinnan som uppenbarade sig på framsidan.

Utan att blinka sattes det upp på mitt kylskåp, så nu får jag se denna vackra skapelse varje gång jag ska haffa något att smaska på!

Det här såna här små saker som gör att jag älskar mina vänner sådär supermycket, och förstår hur otroligt mycket dom betyder ♥





Det är ju så jag blir lite rörd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0