The price of beauty

Jag har lyckats hålla mig ifrån teven hela dagen, allt för att slippa känna mig sådär hjärndöd som man blir när man ligger och stirrar på dumburken för länge.
Nu har jag dock filosoferat klart och kände att teven fick slås på lagom till Price of beauty med Jessica Simpson, jag gillar verkligen den människan. Båda fötterna på jorden och försöker ta kål på alla sjuka ideal.
Det är rätt intressant att följa med när hon åker till olika länder och tar reda på vad man har för ideal överallt.


I ett av landen hon besökte skulle kvinnorna se så välgödda ut som möjligt, det visade att mannen hade mycket pengar och kunde ge sin fru ordentligt med mat.
Några månader innan giftermål stängde man in den blivande bruden i en liten hydda tillsammans med enorma kärl med någon väldigt fet mjölk.
3 stora kärl per dag skulle hon dricka, vilket motsvarade 5000 kalorier!!
Fattar ni, en kvinna ska få i sig ungefär 2000 kalorier per dag egentligen.
Sjukt är vad det är.
Inget size zero här inte!

Själv har jag haft lite problem med det där att få i mig tillräckligt med kalorier idag, jag tappar oftast matlusten när jag är sjuk.
Ska försöka kämpa i mig lite mer innan dagen är slut i alla fall.




Mina vänner är ju så söta, ni gör min dag ♥




Nu, back 2 the dumburk!







Kommentarer
Postat av: Jenny

Krya på dig kexet, så hoppas jag att vi ses imorrn? KRAM!

2011-05-16 @ 21:31:31
URL: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/
Postat av: Nyfiken

Vad heter kalori-appen?

2011-05-17 @ 13:09:40
Postat av: Johannas ordsamling

hahaha! vill ju få dig att dra på smilbanden kära du!



som jag skrattade till dina outfitbilder ett par inlägg ovan. TÄCKE <3 hahah .



saknar dig!

2011-05-18 @ 14:12:13
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0