Onsdag

Guten abend!
Här sitter en groggy och yrvaken fröken Larsson och är förbannad på sig själv.
Fick ett hett tips av mr th när han var här igår, att ta en liten powernap på eftermiddagen.
Med tanke på att jag inte sov många timmar inatt kändes det som en bra idé.

Visade sig att det inte riktigt var min grej.
Bestämde mig för att 25 minuter kändes lite lagom, det hade det nog varit också om det inte hade varit för det faktum att jag inte lyckades vakna upp där under min sovmask som placerats över mitt face!
25 minuter, blev 4 timmar.
Kul, när jag för en gångs skull slutar tidigt så roar jag mig med att sova bort alla timmar.


Ligga i sängen med en skål Polly på magen, beachen 2011 här kommer jag!

Igår hade jag som sagt besök av mr th med tillhörande lårkaka.
Det blev eurovision song contest som vi engegerade oss i till 100%, att man kan samla så mycket dåliga låtar på ett och samma ställe är fascinerande.
Och man undrar ju verkligen hur ländernas andra bidrag lät egentligen!?
Efter att ha motiverat och betygsatt kände vi att vi kom fram till ett bra resultat, vilka 10 som skulle gå vidare.
Vi hade så fel.
Folk har ingen musiksmak.
Efter att ha sett alla spektakel till bidrag kände jag ändå att Norges var bäst. Man blev glad och den exotiska Stella hade sån härlig utstrålning och energi, och bruden var något av det vackraste mina blå ögon skådat.
Gick dom vidare?
Svar: nej.



Sömn var som sagt något som blev en bristvara inatt, kändes en aning tufft att skutta upp ur sängen klockan 05.15 för att bege sig till jobbet.
Blev lite smått kaos på morgonen när jag blev ensam med 9 barn, men fröken Larsson fixar allt!
Senare anlände den lilla sockertoppen Jenny i all sin glans, det gillar vi!

Nu ska jag sysselsätta mig med att måla naglarna, kolla på Glee och äta glass, känns som en bra kombination.

Ha en bra kväll alla!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sockertopp, jag älskart! Jag önskar dock att de hade kirrat det där med att jag skulle komma sent. Ja herre min. Kram!

2011-05-11 @ 20:07:46
URL: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/
Postat av: E

Såg allt dig och "mr th" igår när ni stod och var kärleksfulla . Sött............

2011-05-11 @ 20:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0