We are beautiful, in every single way. Words cann't bring us down.

Många tjejer är så fruktansvärt duktiga på att ge elaka kommentarer, trycka ner varandra och snacka skit, det vet vi alla.
Själv har jag aldrig riktigt förstått mig på vitsen att skriva nedlåtande och elaka kommentarer på folks bloggar...och dessutom vara anonym.
Vad vill man uppnå?
Att personen man skriver till ska börja må psykiskt dåligt och få kasst självförtroende?
Flera av mina vänner har fått kommentarer som: fan vad tjock du är, kanske borde börja banta? osv, osv.

Dom här personerna som ger såna kommentarer har nog problem med sig själva, dom mår bra när dom vet att någon annan blir att må dåligt.
Jag försöker tänka att det är dom det är mest synd om, men let's face the fact; man tar åt sig.
Även fast man inte vet vem som har skrivit det, och att dom antagligen bara är ute efter att trycka ner en för att dom avundas en.
Att dessa kommentarer alltid är anonyma kan ju grundas på att personen ifråga inte vågar stå för det som den skriver, det säger en hel del.

Jag kör på motsatsen istället och väljer att peppa och ge komplimanger, då känner jag att jag mår bättre!

Så kom igen nu brudar, var lite snällare mot varandra!

Jag fick till och med en fin hiss i den här bloggen idag, det gjorde mig varm i hjärtat!



PEEEACE!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är en för jävla bra brud! Borde finnas fler som dig!

2011-05-20 @ 17:17:47
URL: http://barbiie.se
Postat av: Stefan Nilsson

Jag förstår inte poängen med att trycka ner varandra. Kan man verkligen få någon glädje alls ur det? Varför inte bara uppmuntra varandra till att må bättre?

2011-06-08 @ 14:56:34
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0