En liten diss.

"Elsas mode" har lästs och hyllats av många i min omgivning, så även av mig.
När jag fick nys om att det skulle göras en serie, som var fritt baserad på den blev jag lycklig i själen!
Pfft.
Lyckan blev inte långvarig.
Redan när dom frenetiskt började sända reklamen på tv3 för denna serie, blev jag besviken och anade vad jag hade att vänta mig.
Besvikelse.
Serien kan vara något av det sämsta jag sett i mitt liv.
Den stora grejen är väl att huvudrollsinnehavaren Ellen Bergström är en helt värdelös skådespelerska.
Min morfar skulle göra rollen som Elsa bättre.
Sorgligt men sant.

För att hålla min positiva låga uppe, har jag sett dom tre första avsnitten innan jag fällde min dom.
Men sorry, det här är ett misslyckande på hög nivå.
Jag är besviken.








Kommentarer
Postat av: Patrik

Kollade precis på Elsas Värld, var ju faktiskt så dåligt att det nästan blev bra :)

2011-11-25 @ 21:49:45
URL: http://bloggliv.ws

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0