Hit me with your best shot

Måndag imorgon.
Och jag hoppas, hoppas, hoppas att febern har lämnat kroppen då.
Jag vill till mitt fantastiska jobb och fantastiska kollegor och gullungar.
Framförallt vill jag träna igen.
Allt detta ohälsosamma leverne som har pågått dom senaste veckorna får mig att må superkasst!
Både fysiskt och psykiskt faktist.
Det är jättelätt att bestämma nu, när jag är proppmätt av bullar och choklad(som jag fick av mormor), att jag ska ha en vecka utan onyttigheter.
Men jag ska verkligen försöka, för jag mår så mycket bättre när jag struntar i allt vad sötsaker heter.
Kom igen nu Emelie Johanna Larsson, nu ska du tillbaka till samma form som du var för ett par månader sen!




Här var det ord och inga visor på kvällskvisten.
Nu ska jag krypa ner i sängen, bredvid Ludde och sova bort sjukdomen!

Hoppas alla har haft en underbar helg.

Love
 


Kommentarer
Postat av: LC

Jag önskar att jag såg ut som du. Så djävulskt snygg!

2011-11-20 @ 21:19:41
Postat av: Sandra Östlund

Håller med! Du är så fin Emelie! :D hoppas du mår bättre, kramar!

2011-11-20 @ 21:31:00
URL: http://http:/sandraostlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0