I can really make it this time, watch me now.

Innan jag gick till jobbet hade jag lagt fram en liten träningsoutfit, prydligt i en hög på stolen.
Min plan: att raskt bara dra på mig dom så fort jag kom hem, och ge mig iväg!
Planen går helt okej. Jag har fått på mig träningskläderna, och har även skrivit en lång handlingslista ( med enbart hälsosamma varor).

 

motivation. Jag kan, jag kan, JAG KAN!


Med tanke på att jag efter all denna sjukdom inte är lika vältränad som jag var innan, är inte motivationen på topp.
Då, innan jag blev sjuk tränade jag stenhårt. Och var för första gången någonsin nöjd med min kropp.
Även om jag varit bra mycket smalare och sådär innan, så var jag ändå nöjd.
Jag hatar att känna mig otränad och lite småfläskig.
Ja, jag har på två månader lagt på mig 3-4 kilo och det känns allt annat än kul.

Hur som helst finns det ju bara ett sätt att komma i form igen.
Det som är grejen med mig är att när jag gör något, gör jag det fullt ut.
Att "ta ett lugnt gympass" finns liksom inte i min värld.

Så, håll tummarna för att min kropp pallar det här nu!
Annars ser ni mig i rutan när "Biggest looser Sverige" drar igång :P


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Jag har sett din andra bloppis som du hade förra året och undrar om du har kvar något plagg? Intresserad av svarta jeansen från Vila..

Hör gärna av dig!

Mvh Linda

2011-11-27 @ 18:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0