Remember me?

Tänk att människor som under en lång tid funnits i ens liv, som man trott betyder så himla mycket, och man gjort så mycket för.
Tänk att dom plötsligt försvunnit, och man kommer på sig själv med att inte ha saknat dom en enda gång.
Knappt ägnat en tanke åt dom.
Det är skrämmande, och ännu ett uppvaknande helt enkelt.

Jag känner inga hard feelings, slösar ingen tid på det. Samtidigt blir jag arg på mig själv, när jag inser att det alltid varit jag som ansträngt mig och bjudit till.
Men det tillhör det förflutna.
Dom vänner jag har är få, men dom är också riktiga vänner.
Riktiga bästa vänner, som ger lika mycket som dom tar.
Precis så som det ska vara.




Kommentarer
Postat av: Patrik

...och en del betyder mycket, man saknar dom och visar det, bryr sig, men man betyder inget för dem så man får helt enkelt vänja sig med saknaden...



Jag drack också lite choklad nu på kvällen, men hade ingen god bulle till.... Satt och läste lite i din blogg igår och såg lite goda bullar :) Var nog in på nån mer sida också och någonstans hittade jag bullar med mandelmassa i, gissa om jag blev sugen?



Det blir nog gröt för mig i morgon också... känns som bra frukost, lättlagat, mättande osv. Tack för du fick in mig på rätt spår :)

2011-11-17 @ 23:41:42
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Sandra (Bingo)

Go du är! Och jag läser dig väldigt frekvent, men du är ju så härlig och förgyller min tillvaro <3

2011-11-18 @ 01:22:29
URL: http://Sandraostlund.wordpress.com
Postat av: Anonym

Kloka ord från en klok tjej!

2011-11-18 @ 07:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0