I huset som du byggt, där är alla dörrar öppna. Man litar på varandra, man fyller sina liv. I huset som du byggt.

Det var en myskväll igår.
Johanna, tacos, godis(med kinderägg..surprise!), "Så mycket bättre" och två otroligt busiga och pussgalna hundar.
Det var en bra medicin mot min feber och otroligt irriterande hosta.
Nästan så jag för en stund glömde att jag var sjuk.
Laleh gjorde en fantastisk tolkning av Lena Ph's låt "På gatan där jag bor".







Jag är så otroligt glad att om ungefär en månad, då har jag min vän i Sverige igen.
Bara en liten, liten bit bort.

Samtidigt som jag får tillbaka Johanna, kommer jag förlora min andra hälft- Mathilda.
Jag blir ledsen bara jag tänker på det, men jag är samtidigt jätteglad för hennes skull!





Kommentarer
Postat av: Johannas Ordsamling

Jag är också glad! <3 Du är verkligen bäst!

2011-11-20 @ 21:49:33
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0