It's christmas time, the stars are bright.

"En bild säger mer än tusen ord".
Så sant som det är sagt, därför passade jag på att fånga lite av mysstämningen inne på jobbet idag.
Vår snälla chef hade dukat upp glögg och pepparkakor till oss, och dessutom julpyntat i flera timmar igår kväll.
Ute i bageriet spelades det julskivor om och om igen. Och jag trallade på för kung och fosterland!
Världens gulligaste kunder hade jag också, fy fabian vad man blir glad när folk helt spontant säger fina saker om en ♥



 

 













Ja, det var en liten sneak peak på hur vi har det på Frosths.
Imorgon är det dags att återvända till förskolan igen, ombyte förnöjer!
Känns otroligt skönt i själen att jag gått från att jobba 100% på förskolan + varannan lördag-söndag på frosths- till 75-85% + frosths.
Det funkade liksom inte i längden, det borde jag ha förstått från början.

Om 3 veckor ska jag även hinna med att vara på Bokia och jobba en vecka, det blir ett pusslande. Men vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Att jobba 185% låter ganska mycket :) 40% är mer lagom...



Ser ut att vara ett mysigt fik/konditori/Café, lär nog stanna till där när jag passerar någon gång...fika är ju alltid gott :)

2011-11-28 @ 00:42:02
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: kaffehörnan

Du får slänga ut frågan om någon kan hjälpa dig

Finns många som är duktiga på design



De är ett bageri som är passande för mig, jag gillar fika



Jag mår bara bra tack

2011-11-28 @ 00:52:07
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0