Wake up Sunshine!

...Och på Trädgårdsgatan knapras det för fullt!



Vissa undrar hur jag kan äta havregrynsgröt varenda, varenda dag.
Det är enkelt.
Variera det du har på, så är det ingen konst.
Jag älskar gröt, och ser fram emot att äta frukost!
Dessutom är det det som jag mår bäst av, av någon anledning klarar jag inte av att äta bröd.
Nu är jag väldigt inne på rivet äpple och kanel, mina smaklökar skuttar av glädje!
( Och kanel är ju dessutom otroligt hälsosamt).





Idag känner jag mig en aning piggare, förkylningen hänger envist kvar. Men febern har gått ner rejält.
För att känna mig ännu lite fräschare, ska jag skutta in i duschen och skrubba bort alla baciller.
Det brukar göra sitt har jag märkt!
Hade ett telefonsamtal igår som gjorde mig på otroligt bra humör.
Jag gillar att höra att jag är stimulerande att prata med, för att jag har ett sånt stort ordförråd :P
Nej, nu känner jag att duschen ropar på mig.
Idag får Chris Brown äran att vara med mig, hela hans album F.A.M.E(Deluxe version) är lite heaven sent om du frågar mig.
Sen kanske jag bjuder in Jason Derulo också, han går inte heller av för hackor!

Ha en fantastisk dag i solskenet mina babes och hunks!




Kommentarer
Postat av: Elin

krya på dig skönaste tjejen!

2011-11-16 @ 11:31:27
Postat av: Patrik

Gröt med rätt tillbehör är nog inte så dumt. Jag har mest försökt mig på gröt utan tillbehör och det blir inte direkt någon njutning. Ser nu att man kanske ska ha rätt tillbehör utanför gröten, du har ju snygg tallrik, mugg, underlägg osv.... antar att stämningen gör halva frukosten :)



2011-11-16 @ 15:59:51
URL: http://bloggliv.ws

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0