You can be my it girl

Många bloggare lägger upp tretusensjundrafyrtiotvå bilder på sig själva i ett endaste inlägg.
Jag känner väl rent spontant att jag inte ska vara sämre.
Det är dags att jag visar upp hur otroligt flexibel jag är, och vilken variation jag kan bjuda på med mina mirakulösa ansiktsdrag.




Jag är näst intill säker på att det var efter att ha sett den här bilden, som låten "it girl" kom till.


















Ja vad ska man säga om mig, jag har väl ändå en hel drös med ess i min lilla rockärm!?


Kommentarer
Postat av: Mr.X

Fy fan vad jag älskar dig. skönaste tjejen ju!

2011-11-14 @ 20:16:48
Postat av: Sandra Östlund

vilka fina bilder!! färgen framhävde dina fina blåa eyes, Bingo likes ;) <3!

2011-11-14 @ 22:05:25
URL: http://http:/sandraostlund.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hahahaha! Omg. Du är helt underbar Emelie Larsson!

2011-11-15 @ 13:25:58
Postat av: puss

Dina ögon och ditt leende alltså. Skulle kunna mörda för dom! :)

2011-11-16 @ 11:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0