You're my key, you unlock me

Tadaaa! Jag lever, tro det eller ej.
Mitt liv har handlat om jobb, jobb, jobb, jobb och mediciner den senaste tiden.
Där har ni svaret på varför det inte har blivit några käcka uppdateringar från fröken Larsson.
Det hade med all säkerhet bara blivit massa klagande babbel om hur dåligt jag mådde, eller något i den stilen :P

Nu börjar allt ordna upp sig (peppar, peppar) och läget har stabiliserats.

Förra helgen var jag inbjuden till den underbart sköna Jonas Källgrens maskerad/avskedsfest som hölls på Harrys festvåning. Otroligt sorgligt att han lämnar staden, med tanke på att han är en sån där sällsynt skön människa.
Med mig hade jag min vapendragare Vicky. Det var busmus x 2 som gällde. Med lösögonfransar och make-up av Vickyluran kände jag mig inte riktigt som mitt vanliga jag! Men kul var det :)











Vi hängde på en förfest i någon flashig villa, träffade massa nytt folk. Tog över dj-jobbet och körde enbart Jessie J-låtar.
L.O.V.E.

Rödluvan och Busmusen




En otroligt sexig Legolas

På Harrys körde vi järnet!
Vi hängde med allt maskeradfolk på festvåningen, för att sedan leta oss neråt och ta över dom andra våningarna(där det enbart var en aning "mognare" män och kvinnor).


Hängde lite med Lisbet Salander.

Efter ett quick stop på Burger King (för att få i oss lite kalorier efter all work out på dansgolvet) och en liten fördröjning i form av en otroligt charmerande karl och hans syster som diggade min mus-outfit, kom den otroligt vänliga Jacob och hämtade oss. Den tackar vi för!

Victoria Emnegard- I Love You!









Kommentarer
Postat av: Sandra Östlund

säger bara - WOW!

2011-11-14 @ 22:06:16
URL: http://http:/sandraostlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0