Ännu ett fräscht inlägg från sjuklingen

Svaga sjuklingen är tillbaka!
12 timmar med i princip konstanta spyor, det är sjukt.
Nu verkar det ha lugnat sig litegrann i alla fall *peppar, peppar ta i trä*.
Gjorde misstaget att läsa massa bloggar, när det kom upp en bild på massa chips och pommes vände det sig i magen på mig, sen var det kört igen.

Jag är fortfarande otroligt förundrad över hur mycket galla och sånt det finns i kroppen.
Jaja, you can call me fröken fräsch!

Nu ligger mitt bränsle på otroligt mycket minus, har fortfarande inte fått behålla en endaste vattendroppe.
Är otroligt hugrig, samtidigt som jag mår jätteilla av tanken på att äta något.

Min rygg dödar mig. Allt detta sängliggande och hulkande alltså. Provade att sätta mig i soffan, men nej...mitt huvud orkar inte hålla sig uppe.

Oh ja, det är jättejättejättesynd om mig.

Blir jag och teven idag, har till och med skrivit upp en liten egen tv-tablå i min rosa kalender så jag ska få ut mesta möjliga av dagen.
Canal + leverar bland annat med två bra filmer: "Sex and the city 2" och "Welcome mrs Doubtfire"(en favorit när jag var yngre).

Har hunnit avverka "Hata Göteborg", barnfilmen "Sixten" och diverse serier under natten.

Nu ska jag försöka stänga igen ögonen ett tag, jag har verkligen varit vaken sen klockan 5.15 igår morse.
30 timmar.






Kommentarer
Postat av: J

Men usch stackars dig. Det ÄR okej att klaga när man har magsjuka . Är det värsta som finns. Hoppas du mår bättre snart;)

2011-10-28 @ 17:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0