Breathe easy

Lystring, lystring!
Jag känner mig lugn och avslappnad!
Det är ett mirakel, och det är så fruktansvärt skönt.

Ikväll valde jag att vara helt ensam, umgås med den viktigaste personen i mitt liv; mig själv.
Och tänk, jag kan faktist slappna av bara jag verkligen försöker.
Efter dagens match kom jag hem, slängde i en tvätt och sedan tog jag mig en promenad runt sjöarna.
Bra musik i öronen och lite rensning av skallen, det satt fint!

Sen har jag legat här i sängen, med massa mysiga ljus tända och bara njutit av att för första gången på länge känna mig lugn.
image description



Har kalasat på smaskiga smörgåsar med salami, druckit te och slutligen en risi frutti hallon.
Jag äter verkligen hellre det än godis.
Okej, risi frutti är säkerligen fullproppat med socker det med. Men det börjar jag i alla fall inte må otroligt illa av, och känna mig äcklad efter bara några bitar.

Nu somnar jag när som helst känner jag, imorgon är det matchdags igen.
Volleybollhelg på hög nivå.
Sen väntar 19 dagars jobb för fröken Larsson, farväl fritid!




Kommentarer
Postat av: T

Man vill bara komma hem till dig och mysa. Fan vad fint du har det alltså.

2011-10-15 @ 21:45:47
Postat av: Sandra Östlund

åh vad fint du har det!! =)

2011-10-16 @ 00:24:39
URL: http://http:/sandraostlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0