Cover all mix


Dags för ett litet tips!
Om det är något i min sminkväska som är en liten lifesaver, så är det cover all mix från Make Up Store.
Jag har den senaste tiden drabbats av fula trötthetstecken under ögonen.
Med lite av den här produkten under ögonen och på ögonlocken- poff! ..and it's gone!
Ja som sagt, lifesaver.


Den gula ( längst ner till höger),  neutraliserar alla röda partier i ansiktet, som ytliga blodkärl och blemmor.

Den beiga används för att ljusa upp de två andra färgerna och som bas på ögonlocken. Fungerar även som highlighter under till exempel ögonbrynet.

Den rödaktiga neutraliserar blåa toner, till exempel under ögonen.

Personligen använder jag en liten mix av den gula och den rödaktiga under mina trötta ögon. Just av den anledningen att jag är lite blå/röd när jag känner mig sliten!

För 275:- blir den din, på exempelvis Kicks.se. Jag har haft min ungefär ett år, och den är långt ifrån slut kan jag säga.
En investering helt enkelt.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Var in och testade den här på Kicks idag, efter tipset från dig. Omg vilken drömprodukt. Så tack , tack, tack för tipset.

2011-10-05 @ 23:48:24
Postat av: Thilda

Håller med dig, det här är riktigt bra skit:P

2011-10-10 @ 17:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0