Everything's gonna be alright

Nu börjar det hela ordna upp sig.
Hoppas det håller i sig!
Fick i mig en stadig brunch i form av ett halvt rivet äpple och ungefär 1 dl vatten.
Vaddå strikt diet?


Orkade även släpa mig in i duschen, min renlighetsmani är total när jag är sjuk.
Vet inte hur många gånger jag har borstat tänderna sen igår, säkert 20!

Oj,oj,oj nu ska här fredagsfestas!
Mamsen kom med en leverans, hon har stenkoll på såna där grejer som är skonsamma och bra när man har sån här mysig sjukdom.
Rårivet äpple, avslagen cola och skorpor.
Det blir min buffé idag.
Smaskens!



Ha en jättebra fredagskväll alla härliga människor!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du fick i dig lite i din lilla mage miss Sunshine:) och att du snart mår bättre ! Kram

2011-10-28 @ 21:06:22
Postat av: J

Krya på dig handsome ;)

2011-10-29 @ 22:11:38
Postat av: Sandra Östlund

åh, stackare, bra att du börjar känna dig bättre vännen! jag ligger och är helt förkyld nu, haha, det är synd om oss sjuklingar - men jag hoppas verkligen att du är på väg åt rätt håll!

massor med kramar till dig <3

2011-10-31 @ 12:05:29
URL: http://http:/sandraostlund.wordpress.com
Postat av: Sandra (Bingo)

Åh just det! Hemköp finns ju i Linde! Nu blev jag avis! Har du testat det tet? Om inte så måste du! Saknar dig min fina vän <3

2011-11-01 @ 13:10:16
URL: http://Sandraostlund.wordpress.com
Postat av: Anonym

vart är tallrikarna från? : )

2011-11-12 @ 14:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0