L.O.V.E

Vilken underbar helg jag har haft!
Trots att jag har jobbat både lördag och söndag känner jag mig ändå så tillfreds.
Fina ord från kunder och det bästa: min underbara vän Mathilda kom på besök när jag hade slutat igår, och stannade ända tills jag skulle till jobbet idag.
 

Mat från Wookhouse, en fruktbuffé bestående av svenska jordgubbar, honungsmelon, banan, kiwi och apelsin. Vaniljglassen från Sia till, smakade wonderful så att säga!
Som grädden på moset blev det ostkrokar tillsammans med popcorn( dom smakerna gifter sig verkligen i munnen).
Det är inte konstigt att jag ser ut att vara gravid i nionde månaden fortfarande!


Jag har skrattat så jag helt seriöst har träningsvärk i magen, det är en redig workout att umgås med den där kvinnan.
Igår grät vi även så tårarna flödade åt filmen "Allt för min syster". Stackars Tilda fick helt svullna ögon och en näsa som producerade litervis med snor av alla sorgligheter!


Och jag måste erkänna, det är så mycket trevligare att göra frukost till någon mer än sig själv :) .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0