You can count on me like one, two, three- I'll be there

Jag är full med äckliga prickar som kliar något fruktansvärt.
 Sen saknar jag två av mina bästa vänner jättejättejättemycket.
Jag vet, det är ett himla tjat. Men det är tufft att inte ha dom nära.
Elin som kom och agerade sambo så fort hon fick en minut över, som förstår precis hur jag mår utan att jag behöver förklara en massa. Som alltid lyssnade, ställde upp och skickade roliga sms när hon visste att jag hade en dålig dag. Jag saknar dig. På riktigt. Min soulmate ♥

Johanna som är en av dom snällaste människorna jag träffat i hela mitt liv, som alltid skrattar högt åt mina dåliga skämt, frågar hur det är med mig, är en otrolig fotograf och har en sångröst som får en på bra humör. Du är bara så bra, på alla sätt och vis ♥

Om inte dom här förbannade utslagen är borta imorgon, då blir det vårdcentralen för min del. Då kan jag dra upp alla andra konstiga symptom jag lider av samtidigt. Gäller att samla på sig en liten lista, så man får valuta för pengarna!

Hapiness




Den här bilden får mig alltid att dra på smilbanden; Johanna i ett försök att se ut som en bitch som putar med läpparna. Fail Johanna, fail!





Kommentarer
Postat av: Johannas Ordsamling

största failen EVER!!!!!

jag älskar dig vännen. och saknar för mycket!

2011-10-18 @ 22:31:20
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0