You had me at hello

För ett tag sen satt jag och en vän och diskuterade karlar. Hon visade ett exemplar på facebook och jag ansåg att han såg bra ut, men nej han var inte riktigt min typ.
-Men Emelie, vad är din typ egentligen? Jag blir liksom aldrig klok på vad det egentligen är du söker, eller faller för.

Helvete tänkte jag, hon har rätt!
Vad är min typ egentligen? Jag har varit tillsammans med, och träffat allt mellan himmel och jord.
Mörkhåriga, ljushåriga, svenskar, osvenskar, brunögda, blåögda, korta, långa, vältränade, otränade, rockiga, sportiga, brats. Ja jösses amalia, vad är det jag faller för egentligen!?

Jag vet nog inte själv. Men när jag gick runt sjön idag funderade jag ut några svenska kända personer.
Som jag mer än gärna skulle ta emot en liten ring av, om dom en vacker dag ringde på min dörr och frågade:
-Emelie Larsson, vill du gifta dig med mig?

Min absoluta nummer 1 är den här mannen, jag är så förbannat förälskad i honom så ni anar inte!
Hans personlighet är det vackraste jag varit med om i hela mitt liv.
Emelie Bagge..japp, det låter bra!


Den där Ola Rapace, här har vi hunkvarning och manlighet på hög nivå!


Dregen, åh Dregen! You set my heart on fire. Helt allvarligt, love him!


Ja, jag vet att herr Jöback är bög. Men jag kommer alltid ha ett visst hopp om att kunna omvända honom.
Tänk att ha mannen som gör Alladins röst som sin trolovade.
...En helt ny väääärld, en plats jag inte visste fanns. Ingen bestämmer där, och var och när, blir glömt högt ovan molnen...



Här har vi bygg-matte. En mörk skönhet som snickrar och är sådär härligt händig.
Han gillar vi!


Linus Wahlgren, honom har jag haft en crush på ända sen barnsben. Då såg jag honom spela Abbe i "Madicken". Han måste ju vara jättesnäll, titta på honom bara!


Daniel adams ray får mer än gärna fria till mig, sjunga lite och sånt där tjafs. 

Fantastisk röst, mörk skönhet och jag är hundra procent säker att han har en vinnande personlighet. Han är dessutom godkänd av mamma. Välkommen till familjen Erik Segerstedt!


Så, nu ska jag sätta mig och invänta besök från någon av dom.
Vad spännande att se vem som nappar först!

Elin PK Rydman, Mathilda Jansson, Emelie Johansson, Sandra Östlund,  Johanna Andersson- vill ni vara brudtärnor??



Kommentarer
Postat av: Sandra Östlund

jag ställer mer än gärna upp som tärna gumman ;) haha du är för HÄRLIG! <3

2011-10-24 @ 22:46:40
URL: http://http:/sandraostlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0