A womens world

Idag har jag genomlidit en av dom värsta morgnarna i mitt liv.
Och jag skojar verkligen inte.
Om jag varit en man hade det garanterat sluta med en tragisk död, tur att jag är en stark kvinna!
Klockan 3.30 inatt vaknade jag och kände en sån där molande pms-värk komma smygande.
Visst, det gjorde lite ont. Men jag stoppade i mig lite piller och kröp ner i sängen igen.
Jag tänkte hoppa upp och cykla till jobbet men...

Sen brakade helvetet lös, känsliga läsare varnas!.
Jag hade så j*vla ont så jag inte visste vart jag skulle göra av mig själv.
Kunde inte ligga, sitta, stå. Ville bara ut ur min kropp!
Världens kallsvettningar gjorde mig helt sjöblöt, på det en massa spyor som bara vällde ur min lilla kropp, utan att jag hann reagera. Världens yrsel, skakiga ben och ett likblekt face.


När jag låg i fosterställning på golvet, då kände jag helt seriöst att jag höll på att dö.
Jag skojar inte.
Fick världens panik och bara kände att jag var tvungen att ha luft, kastade mig mot fönstret och då svartnade det för ögonen.
Ringde gråtandes till mamsen, som satte sig i bilen direkt och åkte ner till mig.
Sen hjälpte hon mig ut i bilen och körde upp mig till mormor, eftersom hon skulle iväg och jobba.



Har blivit ompysslad hela dagen av min söta mormor, och fick även med mig en jätteskön kofta hem som hon hade stickat ♥



Nu är min färg tillbaka i ansiktet, så jag slipper gå runt som en levande död.
Nog för att man kan ha pms-värk, men att må såhär dåligt är inte normalt!
Får nog ta och ringa farbror doktorn, för jag vägrar må såhär någon mer gång.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Endometrios? Prova Provera!

2011-09-30 @ 21:22:35
Postat av: Anonym

Endometrios? Prova Provera!

2011-09-30 @ 21:23:55
Postat av: Anonym

Skulle precis skriva detsamma. Låter som endometrios. Läs på om det innan du går till doktorn, för de kan inte ett dugg om den sjukdomen eftersom den är gynekologisk, och på vårdcentralen är de allmänläkare. Lycka till!

2011-10-01 @ 13:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0