Breakfast at Emelie's

Att kunna sitta och äta frukost i en hel evighet, det är något jag värderar högt!
Jag är grym på att sleva i mig frukost som en hel karl, sen är jag desto sämre med mina matintag under resten av dagen.


Idag har jag sannerligen tid på mig, det är hela två timmar kvar tills jag ska åka in mot Pennybridge.
Vi har kommit fram till dagen när förberedelserna för visningen imorgon ska börja. Lite klipp och färg står nog på schemat. Jag håller tummarna stenhårt för att jag får fräscha upp min kulör till en rätt ljus, askig ton.
hoppashoppashoppas.
Som jag sagt tidigare lägger jag benen på ryggen(likt Forrest Gump) om han vill färga mig mörk.
Det här uppdraget kom verkligen lägligt, mitt hår har växt som ogräs. Man kan inte tro att jag bara för några veckor sedan hade helt rakade sidor.







Något som är lite smått irriterande är att jag fått hemska utslag i ansiktet, tippar på att det är av den färska ananasen jag och Mathilda tryckte i oss i fredags.
Amazing...hoppas make up-artisten är bra på att täcka bölder imorgon!

Nu ska jag sleva i mig den sista gröten, sen är det dags att försöka välja outfit.

Ha en fantastisk dag!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Men vad spännande snygging! :)

2011-09-18 @ 11:33:41
URL: http://Www.Sandraostlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0