damn girl!

Fick besök av den sköna, fantastiska, snygga Vicky på kvällskvisten. En fantastisk värdinna som jag är, hade jag tillagat kyckling med currysås, ris och stekta minimorötter.
Lite levande ljus och skön musik i bakgrunden blev kronan på verket.
Vi hade otroligt trevligt precis som vanligt, pratade, skrattade snuskade oss. Ja, sånt där som vi är bra på helt enkelt.


Du är för schnygg kvinna.

För övrigt har denna regninga dagen bjudit på massor med otur, men jag har varit lycklig i min lilla själ ändå.
Försov mig för typ första gången i mitt liv, slog huvudet i postlådan när jag tappade nycklarna utanför dörren, när jag rusade ut för att kasta mig upp på cykeln hade jag ingen luft i bakhjulet och blev tvingad att powerwalka i spöregnet.
Som grädden på moset hade jag tänkt duscha håret innan jobbet, vilket jag kunde glömma med tanke på tidbristen. Så jag fick fint glida runt och se ut som Ronny&Ragges bortglömda syster.
Hotstuff.nu

 
Lika som bär. Let's pök så att säga!

Imorgon börjar jag inte förrän klockan 9. Hej sovmorgon!
Då ska jag komma upp i tid, äta min gröt i lugn och ro och ha sångstund. Precis som vanligt!

Good night, sleep tight ♥




Kommentarer
Postat av: P

Hej! Jag har klippt ungefär sån frisyr som du har, men känner att det är jättesvårt att få till den som jag vill. Vad har du för produkter och sådär i ditt?

Tack på förhand.

2011-09-08 @ 12:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0