Life is good

Jag kan inte annat än le!
Le för att livet leker och jag mår så förbannat bra!
Le för att det är så himla kul att volleybollen har kommit igång,
och att jag faktist har börjat älska att skutta iväg till gymmet.
Le för att jag har kommit fram till att jag tycker mycket bättre om frukt än godis.
Le för att jag ska till jobbet och träffa alla gullungar imorgon.
Le för att jag ska få krypa ner i en säng med nytvättade påslakan.
Le för att jag helt enkelt bara är så nöjd med allt just nu!

..och vänta! Nu ler jag ännu mer, för jag upptäckte just att min statistik har skjutit i höjden!
Hej folket!

Sweet Dreams ♥


Kommentarer
Postat av: Mr. X

Sen kan du ju le för att du är så vacker och har en sån otrolig utstrålning när du ändå håller på:)

2011-09-07 @ 12:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0