Pancakes

Jag blir alltid väldigt deppig när jag är sjuk.
Man känner sig så liten och ensam i den stora världen på något sätt.
Att vara i farten och göra saker är mer min grej.
Jag älskar att vara på jobbet bland alla härliga barn och kollegor, att träna och vara allmänt aktiv.
Nu är det bara att gilla läget.
Ligga här under två tjocka täcken, frysa, ha huvudvärk, vara ofräschast i Sverige och sova sig igenom film efter film.

Gjorde pannkakor tidigare i hopp om att bli lite piggare, dom blev otroligt goda men gjorde mig illamående.
Tror mest det berodde på all glass jag lassade på!



Nu ska jag gråta vidare till "My sassy girl".
Jag hittar alltid någon anledning att gråta till filmer, varför vet jag inte.
Jag bara är sån!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Men gumman, vad du är sjuk ofta! Kanske behöver du snippa halsmandlarna? Det gjorde jag och är nästan aldrig sjuk längre... Stackare! Hoppas du blir frisk snart igen i alla fall, krya på dig!!!!!

2011-09-13 @ 17:32:00
URL: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/
Postat av: V

Jag skulle inte ha något emot att komma och ta hand om dig ;)

2011-09-13 @ 18:43:40
Postat av: Jenny

Nej men ursch, vad tråkigt! Ja, krya på dig igen i alla fall!

2011-09-13 @ 20:56:52
URL: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0