Rocket flare

Lite backstagebilder från gårdagens Matrixvisning. Som var något av det roligaste jag gjort.
Alla härliga människor man fick träffa, att bli sminkad, färgad, klippt av proffs och självklart själva visningen!

(Bilder från själva visningen är på g, ha tålamod mina vänner!)


Allt började redan på söndagen, då vi tillbringade sisådär 7 timmar på salong Snygg.


När en av modellerna fick förhinder, ringde jag min kära vän Ems som fick hoppa in istället!


Måndagen började redan klockan 07 för min del
. Det var en lång och rolig dag med styling, uppiffning, sminkning, massa mat, skratt, övning mm, mm.

Fredrik och frisören Cilla




2 av mina lunchdejter; Fredrik och Ems







Jag fick äran att spela publiken ett spratt, och glida upp på scenen i strumplästen iförd en onepiece.
För att sedan sätta mig lite nonchalant och läsa en tidning, innan båda frisörerna satte saxen i mitt hår!



Det där med ögonskugga och grejer hör inte till vanligheterna för min del!


Ems makeup


Ingången till visningen

 Hej,hej plugghästen!


Frisyren som skulle klippas på mig uppe på scenen, inför alla hundratals människor


Assistenten Evelina var en av dom skönaste på bygget, inget snack om den saken!

mera maaat!


Snart showtime!





















Efter att ha spenderat ungefär 13 timmar inne på Conventum, var det dags att tacka för oss och åka hem. Med en rejäl baguette, nya produkter från Matrix och en upplevelse rikare!







Kommentarer
Postat av: Sandra (Bingo)

Gud vad roligt och vad snygga ni var!! Riktiga modeller ;)!

2011-09-20 @ 23:20:25
URL: http://Sandraostlund.wordpress.com
Postat av: J

Kom igen nu, kan du inte ha frågestund? Är så nyfiken på massa saker intressanta brud!

2011-09-22 @ 15:56:27
Postat av: Sofie

Du och den där killen du står tillsammans med på en av bilderna skulle bli ett hett par tycker jag. Lika snygga båda två. Du måste uppdatera oftare Emelie. För jag är lite beroende av dina roliga inlägg.

Kramar

2011-09-22 @ 23:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0