Blah, blah, blah



Nu kanske ni tror att det här en sån där fantastisk och fancy hiss, för världens bästa hårprodukter!?
Sorry mina vänner, det här är inget annat än universums diss.

Produkten till vänster, "small talk" från Tigi kan vara något av det sämsta jag haft i min kalufs.
Det som jag trodde skulle ge mitt hår värmeskydd, volym och glans, gav mig inget annat än hår som blev fett och torrt på samma gång och lämnade en härlig doft av slime efter sig.
Ja, det luktade verkligen exakt som glitterslimet jag hade när jag var liten.

Produkten till höger får inte en lika stor diss. Är väl mer grejen att den inte kommer upp till Dust its nivå.
Lanzas "powder up texture" är helt okej, men det känns som volymen inte håller alls lika bra som det gör med Dust it.

Dust it- världens bästa vita pulver!

And I'm telling you, när man har sån frilla som jag har är det magiska pulvret ett måste!
På tal om frillor ska jag vara hårmodell på måndag, gå visning och hela baletten.
Söndagen kommer ägnas åt att hänga med frisör, make-upartister och prova kläder.
Förberedelser helt enkelt.
Känner mig inte så värst orolig för vad dom ska hitta på för spännande, bara dom inte vill färga brunt på mig eller något. Såna fasoner vill jag inte vara med om!




Kommentarer
Postat av: Ulrika Klockars

Dust it är den absolut bästa produkten. Den använder jag med och kan inte vara utan den :)

2011-09-13 @ 19:15:29
Postat av: Ika

Smaken är som baken, jag tycker att Small Talk är jättebra!

2011-09-14 @ 10:23:50
Postat av: Ems

Eller hur Ulrika, vad vore livet utan Dust it!?



Erika: Det beror kanske på vad man har för hår, mig passade det verkligen inte iaf^^.du kan få mitt exemplar om du vill!? :P

2011-09-14 @ 10:53:39
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0