Welcome back Sunshine!

Lovely.
Idag börjar jag känna mig som folk igen.
Den där glada, spralliga Emelie börjar sakta krypa fram från sitt gömställe igen!
Tre timmars sömn blev det inatt, inte mycket att hänga i julgranen.
Men vad ska man göra när det kryper i kroppen och värker i huvudet?
Sysselsatte mig med ett Pippi Långstrump-maraton fram till klockan 03 imorse.

Jag kommer aldrig bli för gammal för sånt där, så är det bara.
Mitt favoritavsnitt är när hon går i affärer och är inne i godisaffären.
Jag och min kära syster blev alltid så irriterade när vi kollade på det, för Annika stod och tuggade tuggummi. Varför proppade hon inte i sig massa godis och tog tuggummit sist!? Och likadant med Tommy som stod och sög på en klubba.
Man hade stora bekymmer när man var liten, det är tydligt det!

Har haft ett otroligt långt och givande samtal med en av mina favoritbrudar Emelie♥. Tänk att en och en halv timme kan gå så fort!
Blir att planera in en helkväll med gänget inom en snar framtid, bara vi lyckas pussla ihop våra scheman.

                                              Unga&Dumma Emelies -sommaren 2009 ♥

Nu känns det som det är läge för en powernap.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Sandra Östlund

mina söta tjejer <3 en helkväll med gänget måste vi styra ihop! :)

2011-09-16 @ 09:29:38
URL: http://http:/sandraostlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0