Sometimes the time just slips away, and you're left with yesterday. Left with the memories.

Tiden flyger förbi, och jag hinner inte riktigt med i svängarna känner jag.
Jobbar 100% som fröken-fräken, har volleyboll 4 dagar i veckan och som grädden på moset jobbar jag på Frosths varannan helg både lördag och söndag.
Farväl fritid, hallå välfyllt konto!

Allvarligt talat gör det mig ingenting, jag gillar att hålla igång och nu på hösten vill man ju ändå bara gå och gömma sig någonstans.
Eftersom uppdateringen har varit grymt kass, slänger jag väl in lite bilder så ni ser vad jag har haft för mig( vilket inte är alltför mycket spännande saker).

Hela förra helgen bosatte jag mig på Smultronvägen hos mamma och pappa.
Man behöver vara barn ibland känner jag, bli lite omhändertagen och släppa hela den där vuxenrollen.

 
Jobbade på arenan i lördags och lunchade med mamma.

 
Mycket Ludde blir det i bloggen, men han är ju det bästa som finns!
 
Låg och jäste i badkaret nästan en timme. Ja, jag kunde tydligen slappna av!


Okej, jag åker bara till gymmet för att ta kort på mig själv. So what?

2 nyvakna typer på söndagmorgonen

Hängde med mamma till hennes jobb och körde ett pass!

Erika&Petter hade fyndat lite kantareller i skogen

Har ni sett vilken fashion rosa rensningskniv!?






Kommentarer
Postat av: Caroline

Fan vad snygg du är utan smink. Dina ögon är så sjukt fina tjejen! Och Ludde är så fruktansvärt söt.

2011-09-30 @ 13:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0