Wake Up Sunshine!

Slängde med en liten "morning detox" sist jag var och handlade. Varför inte tänkte jag!
Jag gillar örter och naturgrejsimojser som renar kroppen, tänk vad mycket skit det måste bli i alla gångar och rör!
Smaken påminner otroligt mycket om det teet jag brukar dricka på kvällen "kvällsro" från Friggs.
Det ska ha en lugnande effekt, vilket min uppstressade själ kan behöva.
Jag får lite flashbacks från syslöjden på lågstadiet, när vi gjorde minimala luktpåsar med lavendel.
Ungefär så smakar det här underverket!


Såhär beskriver dom den fantastiska produkten:

Ett uppfriskande örtte med smak av Citron, Ingefära och Citronverbena.

Citron i varmdryck är uppfriskande och renande.
Citronverbena lär vara bra för illamående och sägs vara
rogivande.
Ingefära sägs vara bra mot mycket, t.ex. magkrämpor och
sägs öka blodcirkulationen.


Ja, det låter ju bra!
Sen är det dessutom helt fritt från koffein och socker.

Något mer som gillas är äppelträdet som är placerat i trädgården på Trädgårdsgatan. Att bara kunna gå ut och hugga sig ett äpple eller två när suget infinner sig.
Amazing!



Dags att dra på sig lite kläder och köra ett arbetspass till 17, sen anländer vilda Mathilda och tar en liten svängom med mig på marknaden♥

Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Välkommen att kika in min bloggloppis! Jag säljer allt mellan skjortor, kavajer, väskor och skor. Mycket second hand/retro finns att hitta. Kolla om du har lust! Alla priser går förstås att diskutera! Jag bor i Örebro!



Mvh Ellen,

http://ellensbloppis.blogg.se

2011-09-17 @ 09:37:04
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0